Osebni prevzem

Ob predhodnem dogovoru lahko naročene izdelke prevzamete tudi osebno sedežu podjetja v Velenju.

Upoštevamo vse smernice NIJZ in uredbe vlade, ki se nanašajo na epidemijo virusa Covid-19.

Dostava in poštnina

Pošiljamo vsak DELOVNI dan. Dostavo za spletno trgovino bibimoon.si opravlja Pošta Slovenije.

Vsako naročilo oddano skozi sistem BibiMoon trgovine bomo obravnavali v roku treh delovnih dni po oddaji naročila. V primeru, da to iz kateregakoli razloga ne bo mogoče, vas bomo o tem obvestili.

Vaše naročilo bo šlo v izdelavo, ko prejmemo potrditev plačila za naročene izdelke. Rok dobave je 10 – 14 delovnih dni od plačila.

Ko bodo izdelki pripravljeni, bo paket odposlan oz. pripravljen za prevzem. V kolikor dostava v dostavnem času ni mogoča ali pa bi bila izvršena predčasno, BibiMoon trgovina obvesti kupca. Partner za dostavo pošiljk je POŠTA SLOVENIJE, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Znesek dostave je odvisen od načina plačila in zneska nakupa. Ob plačilu nad 70€ se poštnina ne obračuna in jo krije trgovina BibiMoon. Poštnina oziroma stroški dostave po Sloveniji znašajo 3,5 €. Pošta Slovenije obračuna strošek provizije.

Vračilo izdelka / odstop od pogodbe

Vračilo izdelka iz naše ponudbe

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.

V  primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prevzema vrnjenega blaga.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona.Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43. b člena.

 Vračilo izdelka, narejenega po naročilu

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam in specifičnim željam (vsa odstopanja od standardnih izdelkov, ki jih najdete v trgovini BibiMoon: prilagojena dolžina, širina, drugačna izbira blaga, tiska, personalizirani izdelki,…).

V primeru, da uporabnik vrne izdelek, je bil že uporabljen/opran in ali iz higienskih razlogov ni primeren za nadaljnjo prodajo, lahko podjetje Šiviljstvo, Brane Lekić s.p. terja odškodnino.

Reklamacija / stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napak na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru ponudnik krije stroške poštnine. Ponudnik ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, v kolikor ni bila ugotovljena napaka iz ponudnikove strani. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo neuporabljeni, nepoškodovani in v enaki embalaži.

Prvotno dostavljene izdelke  vrnite  neuporabljene, nepoškodovane in v enaki embalaži, ustrezno zavarovane pred poškodbami med transportom – zapakirane v embalažo, primerno za pošiljanje tekstila.

Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti ponudnika v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Podjetje Šiviljstvo, Brane Lekić s.p. ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen. Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nosilcem spletne trgovine in izdelovalcu izdelkov – Šiviljstvo, Brane Lekić s.p. omogočiti, da izdelek pregleda. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik po svoji izbiri zahteva: odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Moja košarica
Close Seznam želja
Compare Products (0 Izdelki)
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Kategorije